APIE MUS


Lemodus.lt internetinės parduotuvės asortimentą sudaro pasaulyje garsių ESPRIT, celio*, TALLY WEiJL , Etam, 1.2.3, GERRY WEBER, TAIFUN, SAMOON, PINKO, MAX&Co., DKNY, TRUSARDI prekių ženklų drabužiai ir aksesuarai.

 

  • ESPRIT – ypač kokybiški ir stilingi rūbai moterims bei vyrams, skirti pačioms įvairiausioms progoms – darbui, prašmatniam vakarui ar laisvalaikiui. Esprit prekės ženklas buvo sukurtas San Franciske 1968 metais, o pagrindinis kompanijos siekis ir filosofija – kurti patogius ir madingus drabužius. Prioritetas teikiamas ne tik kokybiškiems audiniams, bet ir detalėms, kurių dėka kiekviena prekė yra išskirtinė. Audiniai gaminami naudojant tik tų ūkių žaliavas, kuriuose vadovaujamasi „Fair trade“ ir ekologiško kailinių gyvūnų auginimo principais. Esprit klientas ne tik stilingas, bet ir atsakingas - dėvėdamas Esprit drabužius jis remia etišką elgesį su gyvūnais. ESPRIT grupę sudaro du prekių ženklai: Esprit ir edc by Esprit. Šiuo metu Esprit drabužiais prekiaujama 40 pasaulio šalių, kuriose yra virš 7000 parduotuvių.

  

  • celio*  – pasaulyje pripažintas prancūzų prekės ženklas. Kiekvieną sezoną pristatomos ypač didelės drabužių ir aksesuarų kolekcijos, skirtos stilingiems vyrams, norintiems atrodyti madingai ir jaustis patogiai darbe, siautulingam vakarėlyje ar poilsiaujant. celio* kolekcijos universalios - patinkantį drabužį ras tiek jaunuolis, tiek brandaus amžiaus vyras. Kokybė, patogumas, dėmesys detalėms – celio* pagrindinės vertybės. celio* – kiekvienam vyrui!
 
  • TALLY WEiJL – vienas populiariausių tarptautinių mados prekių ženklų jaunoms merginoms. TALLY WEiJL savo veiklą pradėjo 1984 m. Šveicarijoje, o 1995 m. įsteigė dizaino centrą mados sostinėje – Paryžiuje. Šiuo metu TALLY WEiJL tinklui priklauso daugiau nei 790 parduotuvių visame pasaulyje. TALLY WEiJL klientė – tai jauna, drąsi, madinga ir aktyvų laisvalaikį mėgstanti mergina. Ji ne tik šėlsta vakarėliuose, bet ir važinėja riedlente, riedučiais, dievina keliones ir visa tai – kas šiuo metu yra „ant bangos“ . Nepaisant drąsaus ir ryškaus naujojo TALLY WEiJL įvaizdžio, čia sau tinkančių drabužių ras ir kuklesnė, klasikos bei elegancijos ar romantiško stiliaus mėgėja.
 
  • ETAM - 15 metų Lietuvoje! Pagrindinis prancūzų apatinio trikotažo gamintojo ETAM siekis nuo ženklo įkūrimo (1916-ųjų) buvo ir yra – rūpintis moterų grožiu. Niekas kitas taip gerai nenupasakoja moters gyvenimo, kaip jos vilkimas apatinis trikotažas. Atviras ir užslėptas. Gundantis ir jaudinantis. Stebinantis ir džiuginantis. Nuo provokuojamų 20-ųjų, svajingų 60-ųjų, teatrališkų 80-ųjų iki dabar – milijonai moterų visame pasaulyje renkasi ETAM, nes ETAM kuria įsiklausydamas į moterų poreikius ir norus. Kiekvienoje šio ženklo kolekcijoje gausu įvairiausių spalvų ir modelių prekių, kurios atitiks net išrankiausią skonį. Žaismingos margaspalvės pižamos, laisvalaikio ir sporto drabužiai, jaukūs namų rūbai, dailūs maudymosi kostiumėliai, elegantiškas apatinis trikotažas pradžiugins kiekvieną dailiosios lyties atstovę. ETAM – tai prancūziško rafinuotumo, prabangos ir kokybės dvelksmas.
 
  • Prancūzų prekių ženklo 1.2.3 tikslas – kurti aukštosios mados drabužius, prieinamus kiekvienai moteriai. Kiekviena kolekcija tarsi filmas, kuriame Jūs atliekate pagrindinį vaidmenį. Preciziški kirpimai, kokybiškos medžiagos bei išskirtinis dėmesys detalėms – tai pagrindinės kiekvienos kolekcijos ypatybės. Kostiumai, megztiniai, kelnės, švarkai, suknelės ir aksesuarai kasdienai, vakarui ar darbui - 1.2.3 įkūnija elegantišką Paryžiaus gyvenimo būdą.
 
  • Vokiečių prekių ženklas GERRY WEBER kruopščiai išanalizavus dailiosios lyties poreikius ir sukūrė skirtingas įvairios aprangos linijas: GERRY WEBER, TAIFUN, SAMOON by GERRY WEBER. Šiuolaikinė moteris nori, kad drabužiai ją ne tik puoštų, bet ir nevaržytų, suteiktų pasitikėjimo savimi. Mados tendencijos keičiasi vis greičiau, o dailiajai lyčiai visada reikėjo ir reikės kokybiškų, patogių drabužių, pritaikytų prie jų unikalių kūno formų. Nesvarbu, ar jos dėvi 38, ar 50 dydžio rūbus, mada turi tarnauti moterims, o ne moterys – madai!  GERRY WEBER moteris – ryški, energinga, elegantiška. Jos makiažas visada idealus, ji moka būti rimta ir dalykiška, tačiau akys išduoda – nebijo būti valiūkiška, juoktis iki ašarų, šokti iki ryto. Šios moters spintos turinys kruopščiai apgalvotas. GERRY WEBER padeda jai nenukrypti nuo savo pamėgto stiliaus bei visada pasiūlo modernius ir patogius kolekcijų modelius. Liniją TAIFUN tropinio ciklono vardu gamintojai pavadino neatsitiktinai. Ji skirta jaunai, idėjų nestokojančiai moteriai, kurią traukia kelionės ir romantiški nuotykiai. Egzotiški raštai ir žemės spalvos primena lankytas tolimas šalis. TAIFUN moteris iš prigimties stilinga – vaizduotė visada jai pakužda originalų sprendimą. SAMOON by GERRY WEBER moteris – stipri ir nebijanti eksperimentuoti. Ji renkasi drabužius, kurie nevaržo judesių, pabrėžia moteriškus kūno linkius. Šios linijos išskirtinumas – plati dydžių skalė (42–50). Mados tendencijos šiai dailiosios lyties atstovei – ne diktatūra, o gairės, padedančios susikurti unikalų stilių.
 
  • PINKO - ypač sėkmingas italų drabužių ir aksesuarų prekės ženklas, atsiradęs 1980 m. dizainerių Pietro Negra ir Cristina Rubini dėka. PINKO kolekcijos išsiskiria ne tik aukšta kokybe, bet ir originalumu. Kolekcijoje susijungia griežti kirpimai, skulptūriški siluetai ir ritmiškai pasikartojančiais raštais marginti audiniai. Kiekviena šiuolaikiška moteris, pasirinkusi PINKO, būtinai susikurs lemtingą įvaizdį. Svarbiausia – nebijoti į madą pažvelgti kiek kitu kampu – drąsiai, atvirai ir su polėkiu. Jausminga, laisva, eklektiška – tai PINKO moters paveikslas! Ji – Arizonos mūza – nežemiškas, siurrealistinis kūrinys.

  
  • Vilkinti MAX&Co. drabužiu moteris jaučiasi lyg atsidūrusi šiuolaikiškame, jaukiai įrengtame būste, – filosofiškai teigia kompanijos atstovai. Būtent todėl šis ženklas ilgainiui tapo neatsiejama moterų gyvenimo dalimi. MAX&Co. išsiskira ne tik nepriekaištingu dizainu, bet ir visada stilingomis, preciziškomis kolekcijomis. MAX&Co. renkasi gyvenimo džiaugsmu spinduliuojanti, veikli moteris. Iš minios ji išsiskiria itališka „personalita“ (it. asmenybė). Tai sąvoka, apibūdinanti esminį Italijos moterų instinktą gundyti, išvengiant vulgarumo. Šio ženklo klientė domisi naujausiomis mados tendencijomis, todėl visada atrodo išskirtinai, įdomiai ir, be abejonės, stilingai.
 

 

ESPRIT, celio*, TALLY WEiJL, Etam, 1.2.3, GERRY WEBER prekių ženklų parduotuvės Lietuvoje: 

 

Ozo g. 25, Vilnius
Karaliaus Mindaugo pr. 49, Kaunas
Aido.g 8, Šiauliai
Taikos pr. 61, Klaipėda

Ozo g. 18, Vilnius

Saltoniškių g. 9, Vilnius

Konstitucijos pr. 7A, Vilnius

Islandijos pl.32, Kaunas

 
ESPRIT, celio*, TALLY WEiJL, Etam, 1.2.3, GERRY WEBER, PINKO  prekių ženklų oficialus atstovas Lietuvoje: 
 
AB „Lėvuo“
Ramygalos g. 151, Panevėžys
LT36255
Įmonės kodas: 147609112
PVM kodas: LT476091113
El. paštas: info@levuo.lt
Bendraukime: lemodus@levuo.lt