Vokiečių prekių ženklas GERRY WEBER kruopščiai išanalizavus dailiosios lyties poreikius ir sukūrė skirtingas įvairios aprangos linijas: GERRY WEBER, TAIFUN, SAMOON by GERRY WEBER. Šiuolaikinė moteris nori, kad drabužiai ją ne tik puoštų, bet ir nevaržytų, suteiktų pasitikėjimo savimi. Mados tendencijos keičiasi vis greičiau, o dailiajai lyčiai visada reikėjo ir reikės kokybiškų, patogių drabužių, pritaikytų prie jų unikalių kūno formų. Nesvarbu, ar jos dėvi 38, ar 50 dydžio rūbus, mada turi tarnauti moterims, o ne moterys – madai! GERRY WEBER moteris – ryški, energinga, elegantiška. Jos makiažas visada idealus, ji moka būti rimta ir dalykiška, tačiau akys išduoda – nebijo būti valiūkiška, juoktis iki ašarų, šokti iki ryto. Šios moters spintos turinys kruopščiai apgalvotas. GERRY WEBER padeda jai nenukrypti nuo savo pamėgto stiliaus bei visada pasiūlo modernius ir patogius kolekcijų modelius. Liniją TAIFUN tropinio ciklono vardu gamintojai pavadino neatsitiktinai. Ji skirta jaunai, idėjų nestokojančiai moteriai, kurią traukia kelionės ir romantiški nuotykiai. Egzotiški raštai ir žemės spalvos primena lankytas tolimas šalis. TAIFUN moteris iš prigimties stilinga – vaizduotė visada jai pakužda originalų sprendimą.SAMOON by GERRY WEBER moteris – stipri ir nebijanti eksperimentuoti. Ji renkasi drabužius, kurie nevaržo judesių, pabrėžia moteriškus kūno linkius. Šios linijos išskirtinumas – plati dydžių skalė (42–50). Mados tendencijos šiai dailiosios lyties atstovei – ne diktatūra, o gairės, padedančios susikurti unikalų stilių.
Pagrindinis prancūzų apatinio trikotažo gamintojo ETAM siekis nuo ženklo įkūrimo (1916-ųjų) buvo ir yra – rūpintis moterų grožiu. Niekas kitas taip gerai nenupasakoja moters gyvenimo, kaip jos vilkimas apatinis trikotažas. Atviras ir užslėptas. Gundantis ir jaudinantis. Stebinantis ir džiuginantis. Nuo provokuojamų 20-ųjų, svajingų 60-ųjų, teatrališkų 80-ųjų iki dabar – milijonai moterų visame pasaulyje renkasi ETAM, nes ETAM kuria įsiklausydamas į moterų poreikius ir norus. Kiekvienoje šio ženklo kolekcijoje gausu įvairiausių spalvų ir modelių prekių, kurios atitiks net išrankiausią skonį. Žaismingos margaspalvės pižamos, laisvalaikio ir sporto drabužiai, jaukūs namų rūbai, dailūs maudymosi kostiumėliai, elegantiškas apatinis trikotažas pradžiugins kiekvieną dailiosios lyties atstovę. ETAM – tai prancūziško rafinuotumo, prabangos ir kokybės dvelksmas.
BETTY BARCLAY grupė įkurta 1936 m. – tai gilių tradicijų ženklas, kurio kolekcijomis prekiaujama daugiau nei 60-yje šalių. Elegantiška, modernu ir stilinga – raktiniai žodžiai, geriausiai apibūdinantys BETTY BARCLAY kolekcijas, skirtas šiuolaikiškai moteriai, kuriai svarbus ne tik stilius, bet ir maksimalus patogumas, drabužių ilgaamžiškumas. Drabužiai tinkantys įvairioms progoms: darbui, šventei, laisvalaikiui. Taip pat džiaugiamės pristatydami kitas BETTY BARCLAY aprangos linijas BETTY BARCLAY SO COSY, BETTY &CO, Vera Mont, GIL BRET, SAINT JACQUES.
Prancūzų prekių ženklas Maison 123, anksčiau buvo vadinamas 1.2.3! Plečiant savo asortimentą ir išlaikant liberaliąsias vertybes, Maison 123 tikslas - kurti prieinamus drabužius kiekvienai moteriai. Kiekviena kolekcija tarsi filmas, kuriame Jūs atliekate pagrindinį vaidmenį. Preciziški kirpimai, kokybiškos medžiagos bei išskirtinis dėmesys detalėms – tai pagrindinės kiekvienos kolekcijos ypatybės. Kostiumai, megztiniai, kelnės, švarkai, suknelės ir aksesuarai kasdienai, vakarui ar darbui - Maison 123 įkūnija elegantišką Paryžiaus gyvenimo būdą.
DEHA yra italų drabužių prekės ženklas, kuris specializuojasi moterų sportinės aprangos, laisvalaikio drabužių ir aktyvaus gyvenimo stiliaus drabužių gamyboje. Šis prekės ženklas yra žinomas dėl savo modernių, stilingų ir funkcionalių dizainų, kurie yra sukurti siekiant užtikrinti maksimalų komfortą ir judėjimo laisvę. DEHA drabužiai pasižymi aukštos kokybės medžiagomis ir inovatyviomis technologijomis, todėl yra populiarūs tarp sporto ir aktyvaus gyvenimo būdo mėgėjų. DEHA kolekcijose galima rasti įvairių drabužių, tokių kaip sportinės kelnės, tamprės, marškinėliai, megztiniai, striukės ir aksesuarai. Šis prekės ženklas taip pat daug dėmesio skiria estetinei išvaizdai ir stiliaus detalių tobulinimui, todėl jų drabužiai dažnai turi elegantiškų akcentų, spalvų ir raštų.
Tarptautinį pripažinimą mados versle pelnęs MARC CAIN prekių ženklas buvo sukurtas 1973 m. Vokietijoje. Įmonė kelia ypač aukštus reikalavimus ne tik drabužių dizainui ir audiniams, bet ir siuvimo technologijai. Visiems kolekcijų modeliams skirti audiniai ir verpalai gaminami Italijoje, vėliau jie apdorojami specialiomis MARC CAIN kompanijos sukurtomis ir patentuotomis siuvimo, mezgimo ir dažymo mašinomis. Būtent jų dėka galime džiaugtis mezginiais be siūlių, preciziškais drabužių užbaigimais ir unikaliais audinių raštais. Kiekvienoje MARC CAIN kolekcijoje estetika ir menas dera su praktiškumu ir natūralumu, o inovacijos ir išskirtinumas su klasika ir universalumu. MARC CAIN mada kasmet skirtinga, tačiau visada ištikima sau.
ANDIATA yra Suomijos moteriškų drabužių prekės ženklas, įkurtas 1986 metais. Prekės ženklas žinomas dėl aukštos kokybės, elegantiškų ir klasikinio stiliaus drabužių, skirtų šiuolaikinei moteriai. ANDIATA dizainas pasižymi dėmesiu detalėms, pritaikymu ir naudojamų medžiagų kokybe. Dažnai naudoja natūralias medžiagas, tokias kaip vilna, šilkas ir medvilnė, siekdami užtikrinti tiek komfortą, tiek ilgaamžiškumą. Prekės ženklas taip pat stengiasi laikytis tvarumo principų, siekdamas sumažinti poveikį aplinkai. ANDIATA drabužiai yra populiarūs tarp moterų, kurios vertina eleganciją ir funkcionalumą, ir kurios nori atrodyti stilingai tiek darbe, tiek laisvalaikiu.
ESSENTIEL ANTWERP įkurtas Belgijoje sutuoktinių Esfan Eghtessadi ir Inge Onsea. 1999 metais savo bute pora sukūrė pirmąją (marškinėlių) kolekciją, sulaukusią didelės sėkmės. Po metų Antverpene buvo atidaryta pirmoji parduotuvė, kurioje buvo galima įsigyti drabužių ir aksesuarų nuo A-Z kiekvienai dienai, kad kiekviena diena būtų ypatinga! Netrukus po to jis tapo tarptautiniu šiuolaikinės mados ženklu. ESSENTIEL ANTWERP išsiskiria prabangia mada, garsėjančia itin kokybiškais audiniais, grafišku dizainu, gėlių motyvais ir madingu spalvų derinimu.
Vokiečių Premium ženklas DRYKORN kosmopolitiškas ir progresyvus. Skirtas nepriklausomoms, stiprioms asmenybėms. Aiškios linijos, prabangios medžiagos (kašmyras, šilkas), dėmesys detalėms, preciziškumas – DRYKORN kolekcijos kasmet stebina savo originalumu.
Nevengiančioms eksperimentų ir nebijančioms išsiskirti iš minios skirtas itališkasis iBLUES. Jam būdingi ryškiaspalviai, ypač kokybiški audiniai (šilkas, medvilnė, linas, vilna). Drabužių ir aksesuarų asortimentas labai įvairus, todėl kiekviena moteris galės susikurti išskirtinį, būtent jai tinkantį derinį.
Nerimastinga Niujorko dvasia alsuoja ir stilingą jo gyvenimą pristato prekės ženklas DKNY. Jis žengia koja kojon su miesto ritmu ir puošia savo klientes kiekviename jų gyvenimo žingsnyje (dirbant, pramogaujant, ilsintis). DKNY dėka sukuriamas išskirtinis ir labai savitas stilius.
Įkurtas 1997 m. prancūzų ženklas ZADIG&VOLTAIRE sukūrė naują prabangios mados konceptą, kuris užsitarnavo aukščiausias pozicijas mados segmente ir pavergė ne vieno širdį visame pasaulyje. Prekių ženklo įkūrėją Thierry Gillier įkvėpė filosofo Voltaire charizmatiškas ir drąsus romanas „Zadigas, arba Likimas“, kurio garbei ir mados namai buvo pavadinti ZADIG&VOLTAIRE vardu. Prabangios moteriškų drabužių ir aksesuarų medžiagos kolekcijose atlieka itin svarbų vaidmenį, o išskirtinio dizaino batai ir rankinės tobulai užbaigia kiekvieną siluetą. Kašmyro gaminiai, kurie yra pagrindinė ašis, T. Gillier dėka modernizuojami, puošiami Rokenrolo stiliui būdingomis detalėmis.
Savo veiklą TWINSET pradėjo nuo kašmyrinių megztinių gamybos. Aukšta gaminių kokybė ir nepriekaištingas dizainas lėmė tai, kad jis tapo vienu žinomiausių kašmyrinių gaminių prekių ženklu. Tai ne tik gražūs žodžiai – kompanija nuolat investuoja į pažangias drabužių gamybos technologijas, o nepriekaištingą kokybę užtikrina tai, kad visi rūbai siuvami nuosavose TWINSET gamyklose Italijoje. TWINSET kuria stipriai, rafinuotai miesto moteriai, kuri turi individualų stilių, nebijo pabrėžti savo moteriškumo ir vertina laikui nepavaldžią eleganciją. Ji drąsiai žaidžia skirtingomis spalvomis ir faktūromis, derindama romantiškus elementus su ryškiais raštais ir grubiais audiniais. Kiekvienos kolekcijos grožis atsiskleidžia naudojamose detalėse: šilkiniai batų raišteliai, perliukais puoštos kepurės, nėrinių intarpai megztiniuose, suknelėse ir sijonuose, aplikacijos, plunksnelių derinimas su sportinio stiliaus rūbais, smulkučiai nėriniai ant batų liežuvėlio – visa tai suteikia klasikiniams siluetams išskirtinumą ir naują skambesį.
PINKO - ypač sėkmingas italų drabužių ir aksesuarų prekės ženklas, atsiradęs 1980 m. dizainerių Pietro Negra ir Cristina Rubini dėka. PINKO kolekcijos išsiskiria ne tik aukšta kokybe, bet ir originalumu. Kolekcijoje susijungia griežti kirpimai, skulptūriški siluetai ir ritmiškai pasikartojančiais raštais marginti audiniai. Kiekviena šiuolaikiška moteris, pasirinkusi PINKO, būtinai susikurs lemtingą įvaizdį. Svarbiausia – nebijoti į madą pažvelgti kiek kitu kampu – drąsiai, atvirai ir su polėkiu. Jausminga, laisva, eklektiška – tai PINKO moters paveikslas! Ji – Arizonos mūza – nežemiškas, siurrealistinis kūrinys.
GERRY WEBER , Maison 123 , TAIFUN, SAMOON, Etam, BETTY BARCLAY prekių ženklų oficialus atstovas Lietuvoje: