PRISTATYMO IR GRĄŽINIMO (KEITIMO) SĄLYGOS

 

 Prekių pristatymo sąlygos:

 Prekės pristatomos per Venipak kurjerių tarnybą (kaina 3.49 €) arba į Omniva paštomatus (kaina 2.49 €).

  • Pristatymo laikas: 1 - 5 darbo dienos (jei užsakyta prekė yra sandėlyje).
  • Jeigu prekės sandėlyje nėra, jos bus ieškoma CELIO*, ESPRIT, ETAM, TALLY WEIJL, GERRY WEBER, MAX&Co., GEDIMINO22, IMITZ parduotuvėse, todėl pristatymas gali užtrukti iki 10 darbo dienų. Mes įsipareigojame Jums pristatyti prekę kuo greičiau.
  • Svarbu: jeigu užsakėte daugiau nei vieną prekę, jos gali būti pristatytos skirtingu metu, nes bus vežamos iš skirtingų parduotuvių ar sandėlio. Už tai papildomas transportavimo mokestis nėra taikomas.
  • Prekių pristatymui į Kuršių Nerijos regioną taikomas papildomas mokestis, kurį aptarsite susisiekus el.paštu lemodus@levuo.lt arba telefonu +370 68711378.

Pirkėjui, nepriėmus siuntos iš kurjerio ar per nustatytą terminą neatsiėmus siuntos iš paštomato, siunta grąžinama Pardavėjui. Pardavėjui raštu pareikalavus, klientas privalo atlyginti visus tiesioginius Pardavėjo patirtus nuostolius, susijusius su siuntos pristatymu bei grąžinimu Pardavėjui. Siuntos neatsiėmimas, iš anksto apie tai raštu neinformavus Pardavėjo, yra laikomas piktnaudžiavimu ir Pardavėjas gali reikalauti transportavimo išlaidų padengimo. Pirkėjas praranda galimybę mokėti grynaisiais pinigais ir visus būsimus užsakymus turės apmokėti iš anksto pavedimu.

 Prekių grąžinimo/keitimo sąlygos:

 Per 14 darbo dienų nuo prekių pristatymo dienos prekes, kurias įsigijote www.lemodus.lt, Jūs galite: keisti kitu dydžiu, keisti kitu modeliu, susigrąžinti už prekes sumokėtus pinigus.

Prekių grąžinimas/keitimas:

 1. Grąžinimas / keitimas galimas tuo atveju, jei prekė:

  • yra nenaudota, nesugadinta, nėra praradusi prekės išvaizdos;
  • yra tos pačios komplektacijos, kokios pirkėjas ją gavo; 
  • yra originalioje pakuotėje;
  • su nenuimtomis originaliomis etiketėmis;
  • pristatoma su pirkimo dokumentais;
  • yra užpildyta grąžinimo forma (ji pateikiama kartu su prekėmis).

Grąžinimo/keitimo prašymo formą taip pat galite atsisiųsti čia – prekių grąžinimo forma.

Svarbu! Grąžinant prekes būtina pridėti sąskaitos kopiją. Sąskaitos originalas lieka klientui kaip garantinis dokumentas.

2. Norint grąžinti prekę, pirkėjas turi informuoti klientų aptarnavimo skyrių elektroniniu paštu lemodus@levuo.lt

  • Būtina nurodyti šiuos duomenis: kliento vardas/pavardė, užsakymo numeris, iš kurio ketinama grąžinti prekę, nurodomos konkrečios grąžinamos prekės, įvardijamos grąžinimo priežastys. Tai privaloma sąlyga, siekiant atgauti pinigus už grąžinamas prekes.

3. Grąžinamas ar keičiamas prekes siųsti registruotu paštu adresu:

AB „LĖVUO“
LEMODUS 
Ramygalos g. 151,
Panevėžys LT - 36255 

  • išsaugokite siuntimo kvitą su siuntos numeriu, pagal kurį galėsite matyti, kada mus pasieks siunta, o taip pat palengvins siuntos paieškas, jeigu ji pasimestų;
  • neprisiimame jokios atsakomybės už siuntinius, kurie nepasiekia mūsų sandėlio.

4. Siuntiniai išsiųsti su sąlyga, kad apmoka gavėjas arba neparuošti pagal aukščiau išvardintus reikalavimus, aptarnavimo centro nebus priimami.

5. Už grąžintą prekę pardavėjas grąžina klientui visą sumą, kurią buvo sumokėjęs klientas (prekė + pristatymas).

Pastaba: Jei klientas vienu pirkimu buvo įsigijęs daugiau nei vieną prekę ir iš tokio pirkimo grąžina dalį prekių – tokiu atveju pinigai už pristatymą klientui nebus grąžinami.

6. Grąžinus prekę, pinigai grąžinami per 14 dienų nuo grąžintų prekių priėmimo dienos. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo prekių grąžinimo formoje nurodytą banko sąskaitą.

7. Kilus klausimams, prašome susisiekti su mumis el. paštu: lemodus@levuo.lt

8. Prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo.